اعلام تعرفه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد
شنبه 27 فروردين 1401 - 12:33:45
به منظور توسعه خدمات الکترونیک، تسهیل در امور ثبتی مراجعه کنندگان ، پیشگیری از واسطه گری در انجام امور ثبتی مردم «تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی» اعلام شد. 

تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی» به شرح مواد ذیل است.

ماده 1- جهت انجام خدمات مندرج در جدول تعرفه به شرح پیوست، به دو طریق زیر عمل می‌شود،
الف - به صورت خودکاربری
- شهروندان می‌توانند از طریق سامانه‌های سازمان ثبت خدمات موصوف را دریافت کنند. سامانه‌های ذیربط از طریق سایت سازمان به اطلاع عموم خواهد رسید.
ب - دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور
- در صورت مراجعه شهروندان به دفاتر فوق، هزینه خدمات مطابق جدول مذکور خواهد بود.

ماده 2- نحوه توزیع عادلانه بین دفاتر اسناد رسمی تابع شیوه نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور میباشد.

ماده 3- اسناد اشخاص بی بضاعت با تأیید کانون سردفتران و دفتریاران بدون دریافت حق التحریر، تنظیم و ثبت می‌شود. نحوه تقسیم اسناد مزبور و چگونگی نظارت بر اجرای آن به موجب دستورالعملی است که توسط هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مرکز پیشنهاد و به تصویب رئیس سازمان ثبت می‌رسد.

ماده 4- دفاتر اسناد رسمی کلیه مبالغ موضوع این تعرفه را از طریق شبکه بانکی و به وسیله سامانه پرداخت الکترونیکی (مستقر در دفترخانه) دریافت می‌کنند.

ردیف ، نوع و مبلغ خدمت ارائه شده به این شرح است..
1-ورود اطلاعات صورتجلسه ها درسامانه جامع(سهامی عام و خاص -سهامی عام هر صورت جلسه 2،000،000 ریال -سهامی خاص هر صورت جلسه 1،000،000 ریال

2-ورود اطلاعات صورتجلسه ها درسامانه جامع(شرکت های غیر سهامی) هر صورتجلسه 700،000 ریال

3-ورود اطلاعات صورتجلسه و موسسات غیر تجاری ،هر صورتجلسه 500،000 ریال

4-ورود اطلاعات درخواست تاسیس شرکت سهامی خاص-هر درخواست 2،000،000 ریال

5-ورود اطلاعات درخواست تاسیس شرکت سهامی عام در دو مرحله -هر درخواست3،000،000 ریال

6-ورود اطلاعات درخواست تاسیس موسسات غیر تجاری -هر درخواست1،500،000 ریال

7-درخواست اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی(حقیقی و حقوقی)-حقیقی 500،000 ریال -حقوقی 500،000 ریال

8-درخواست اظهار نامه دفتر ثبت تجاری هر درخواست300،000 ریال
9-درخواست کد فراگیر اتباع خارجی برای جراعان دفاتر - رایگان

10-ورود اطلاعات تکمیلی در صورت نقص یا ایراد در موضوعات 1 تا 6 این جدول -هر درخواست300،000ریال

11-انجام خدمات احرازی ذی سمت بودن پس از تهیه پیش نویس سند-رایگان12

12- ثبت نام در سامانه ثنا برای مراجعان دفتر -رایگان

13-درخواست تقاضای تعویض سند مالکیت ارسال آن -هر درخواست300،000 ریال

14-ورود اطلاعات و ارسال اظهار نامه مالکیت اختراعات و علایم تجاری و نشانه های جغرافیایی و تغییرات آن -هر درخواست1،500،000 ریال

15-ورود اطلاعات و ارسال اظهارنامه مالکیت طرح های صنعتی و نشانه های جغرافیایی و تغییرات آن -هر درخواست2،000،000 ریال


http://kimiyaesharghonline.ir/fa/News/9837/اعلام-تعرفه-خدمات-الکترونیکی-سازمان-ثبت-اسناد
بستن   چاپ